www.zippvega.fora.pl
Zipp vega forum porady problemy tuning



Forum www.zippvega.fora.pl Strona Główna Mój skuter moja maszynka flash
Obecny czas to Nie 16:07, 18 Lis 2018

Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat
Autor
cebix15x
Moderator



Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Racławki>>GCH
Płeć: Mężczyzna
Czw 12:52, 24 Gru 2009

Wiadomość
moja maszynka flash
Mój haotian flash

Przebieg około 12000km
na pierwszym cylindrze 8000km.
Właściwie to z cylindrem nic nie było
tylko zawór wydechowy się wypalił
ale jak zemieniać już to wszystko.

Skuter kupiłem z marketu za 3300zł nie żałuje.
Serwisuje go sam nie dał bym go do jakiegoś serwisu
bo wiem jacy tam znawcy pracują.
Motorek wyposażyłem w parę patentów
opisze je na forum.

Ostatnio zrobiłem audio głośnik średnicy 20cm
jeszcze będą 2 głośniczki wysoko tonowe.



a tak wygląda motorek




a tu z trasy Chojnice Grudziądz jeszcze jako 50ccm
zdjęcie nad wisłą


Motorek osiąga teraz jakieś 90km/h
brakuje przekładni bo sie pasek rozciągnoł
na nowym pasku powinien osiągnąć jakieś 105km/h.

zadowolony lol


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cebix15x dnia Nie 19:20, 28 Lut 2010, w całości zmieniany 5 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty cebix15x

Autor
lukasz05942
Administrator



Dołączył: 18 Gru 2009
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Ostrężnica
Płeć: Mężczyzna
Czw 14:27, 24 Gru 2009

Wiadomość
Re: moja maszynka
Cytat:
motorek osiąga teraz jakieś 95km/h
brakuje przekładni bo się pasek rozciągnął
na nowym pasku powinien osiągnąć jakieś 110km/h



Co masz w nim wsadzone, że tyle osiąga?? Może licznik przekłamuje, sprawdzałeś z samochodem lub GPS'em??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukasz05942 dnia Czw 16:45, 24 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty lukasz05942

Autor
cebix15x
Moderator



Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Racławki>>GCH
Płeć: Mężczyzna
Czw 15:50, 24 Gru 2009

Wiadomość
Ma cylinder 72ccm i większe opony i rolki cięższe,
a licznik był sprawdzony i przekłamuje o
5km na + ,wygląda to jakby była skala przesunięta
(sprawdzony golfem 3).
A to 90km/h trzeba się trochę rozpędzać
jak nie wierzysz to nie wież.
Jak założysz cylek to zobaczysz jak ci będzie ciągnął
i na pewno uwierzysz.

I dodam ze ważę 60kg wiec ciężko nie ma
a co powiesz o audio :>


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cebix15x dnia Pią 9:06, 25 Gru 2009, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty cebix15x

Autor
lukasz05942
Administrator



Dołączył: 18 Gru 2009
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Ostrężnica
Płeć: Mężczyzna
Czw 16:47, 24 Gru 2009

Wiadomość
Dziwne, ale pomysłowe, bo mało miejsca w schowku zajmuje ;D

P.S: jesteś moderatorem więc pisz poprawnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty lukasz05942

Autor
cebix15x
Moderator



Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Racławki>>GCH
Płeć: Mężczyzna
Nie 19:44, 28 Lut 2010

Wiadomość
Tu zamuwione przez zemie cześci z racing planet
cały układ napendowy brakuje tylko korek tora momentu obrotowego i tarczy warja ale to kupie jak sie kasa znajdzie.
(warjo sport już mam)






A tu radjo zamontowane w skuterze 1mm wiecej i by o lampe zachaczyło
(płytka wielkosci radja samochodowego byłem prawie pewien że bedzie trzeba ją ciąć a weszła cała na szczęście )



Tu kolejna fota widac jak dużo miejca zajeła (musiałem przerabiać blokade aku bo wychodziła za plastik i chaczyła o płytke)



a tu od przodu ale jeszcze nie było podłączone mp3 i głosnik i anteny nie ma
(zdjecie zrobione 5min po zamontowaniu na mocowania jendno do stacyjki drugie do nadkola) TERAZ KABLI DO NIEGO IDZIE TROCHE WIECEJ.



Aktualnie radjo jest całe oklejone taśmą izolacyjną żeby woda nie weszła tylko radjator wystaje i kable (troche tych kabli jest)

Teraz musze wyciąć dziure na panel w kufsze.
Bedzie jak orginalne wyglądało tylko dziura na kesty zostanie
(ale to już nie moja wina ale może potem coś wymysle)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cebix15x dnia Wto 20:36, 02 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty cebix15x

Autor
kulig
Pomocnik



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: WWL
Płeć: Mężczyzna
Pon 16:43, 01 Mar 2010

Wiadomość
Nieźle. Wrzuć fotkę jak już złożysz wszystko bo sądzę że to będzie zaje*iste.


//lukasz05942


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty kulig

Autor
cebix15x
Moderator



Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Racławki>>GCH
Płeć: Mężczyzna
Pon 18:40, 01 Mar 2010

Wiadomość
Dziś zamontowałem panel w kufer
Musiałem troche źle wymieżyć KURW... troche kszywo ale co muwi sie trudno.
Z boku zrobie przełącznik mp3/fm i powinno być ok.

A te małe szparki koło panelu zakleje sylikonem i prysne na czarno i nie bedzie sladu.













Widac jak samorobna osłona głośnika sie troszke pogieła.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty cebix15x

Autor
lukasz05942
Administrator



Dołączył: 18 Gru 2009
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Ostrężnica
Płeć: Mężczyzna
Pon 20:12, 01 Mar 2010

Wiadomość
Fajnie wszystko (+20% do lansu ;)). P.S: Czy byłbyś w stanie zrobić cały artykuł o przeróbce tego radia i podpięciu go tak jak ty masz??

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukasz05942 dnia Pon 20:14, 01 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty lukasz05942

Autor
cebix15x
Moderator



Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Racławki>>GCH
Płeć: Mężczyzna
Pon 21:24, 01 Mar 2010

Wiadomość
Ale masz takie troszke starsze radjo kturego nie szkoda.
bo zawsze i stnieje ryzyko ale jak chcesz to moge zrobic ten artykół.
Mam jeszcze drugie radjo tylko bez panelu ale pokaże podctawy jak to robić
z fotkami ale to w tym tygodniu jak bende miał czas.

Po zmianie sprzegła zauważyłem że silnikowi brakuje troche mocy
kompresja od dłuższego czasu była słabsza ale myślałem że to jakis
małe zużycie silnika.Jednak przedwczoraj rozkreciłem silnik i co sie
okazało zawory wypalone pierscienie i cylek w idealnym stanie wyglądało
to tak jakbym załozył tłok zrobił na nim z 50km i go oglądał za pieszym
pierscieniem nie było najmiejszego śladu wycieków kompresji sadzy nalotów itp.
Po dotarciu zaworów jak i powiekszeniu jeszcze bardziej kanałuw
(kanałuw chyba juz bardziej sie nie da wkońcu 2 dni to robiłem).
Odciski od wkrentarki ale da sie żyć.


Teraz kompresja boska jutro go odpale bo silikon musi wyshnąć.

A dodam że jedną srube ukreciłem i co ciekawe nawet nie załapała łepkiem.
Potem ją luźno odkreciłem reką.

Jak pogoda sie poprawi to jade do miasta i kupie takie śruby.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cebix15x dnia Pon 19:49, 15 Mar 2010, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty cebix15x

Autor
cebix15x
Moderator



Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Racławki>>GCH
Płeć: Mężczyzna
Pon 19:50, 15 Mar 2010

Wiadomość
Ostatnio do audio został dodany głośnik wysoko tonowy (dość spory)
przud zaangażowany w 100% nic tam raczej już nie wejdzie.
Zresztą fota:




Wszyskie czerwone kable oprucz jednego tego idącego do stcyjki idą do
radja tak samo niebieskie żułte i czarne.Ale czarnych nie zabardzo widać.

To jeszcze nie koniec rozbudowy audio teraz bedzie czas na rozłączke
kabli przy kufsze żeby można było szybko sciągnąć siedzenie potem
czekanie na ciepłe dni i malowanie kuferka i zabudowy.

Może dam grubsze kable zasilające radjo jak i głośnik basowy bo to mam
tam cienkie kable jak jest głośno to robią sie ciepłe Mr. Green
i jeszcze scieżke zasiljąca na radju przydało by sie oblać cyną żeby
wieksza przepustowość była.Tylko niechce mi sie tego rozbierać.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cebix15x dnia Pon 19:55, 15 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty cebix15x

Autor
kulig
Pomocnik



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: WWL
Płeć: Mężczyzna
Śro 7:49, 17 Mar 2010

Wiadomość
Too musi zaje*****e grać . Jak chcesz coś jeszcze dodać to polecam to
http://www.youtube.com/watch?v=G7tLnk7Jmh0&feature=PlayList&p=C8F55C9B768A0322&playnext=1&playnext_from=PL&index=35
Ja będę to robił i może dziś nakręce filmik jak to dzaiła.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty kulig

Autor
cebix15x
Moderator



Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Racławki>>GCH
Płeć: Mężczyzna
Śro 8:45, 17 Mar 2010

Wiadomość
Ja tam dam se spokuj narazie z oświetleniem może jak bedzie cieplej.

Na twoim miejscu nie podłaczał odrazu wszystkich diud pod głośnik
lepiej daj 1 i zobacz czy sie nie przepali bo mi sie przepalały.
Ale to tylko dać odpowiedni opornik.
Ja miałem w głośnikach od kompa dane diody i długo nie trzymały.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty cebix15x

Autor
lukasz05942
Administrator



Dołączył: 18 Gru 2009
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Ostrężnica
Płeć: Mężczyzna
Śro 8:48, 17 Mar 2010

Wiadomość
A po co będziesz zmieniał przeciwtalerz waria??

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty lukasz05942

Autor
cebix15x
Moderator



Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Racławki>>GCH
Płeć: Mężczyzna
Śro 9:08, 17 Mar 2010

Wiadomość
Zmienie jeśli sie wm motor pojawi i bedzie taki jak naraku bo naraku ma taki ślimaczek pomagający wejść wyżej paskowi.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty cebix15x

Autor
cebix15x
Moderator



Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Racławki>>GCH
Płeć: Mężczyzna
Czw 16:53, 06 Maj 2010

Wiadomość
W reście jakieś zdjęcia nie z przed 2 lat a jak wygląda teraz.











Starter jest teraz noramalnie bo mi zabezpieczenie pół księżyca wyskoczyło.

Jak widać skuter stoi na dużych oponach z pszodu i z tyłu.
A do tego przerobiony tłumik a tego głosu kumple mi zazdroczą.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cebix15x dnia Czw 16:59, 06 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty cebix15x

Odpowiedz do tematu Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2  Następny

Forum www.zippvega.fora.pl Strona GłównaMój skutermoja maszynka flash
Obecny czas to Nie 16:07, 18 Lis 2018
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group - Glass˛ Created by DoubleJ(Jan Jaap)
Regulamin